Реєстрація та оформлення замовлень

Порядок реєстрації та входу на сайт "Квітка України"

1. Для того, щоб зареєструватися на нашому сайті, необхідно в розділі "Акаунт" в пункті "Зареєструватись" заповнити особисті дані в полях, зазначених червоною зірочкою: ім'я, прізвище, номер телефону, електронна адреса, пароль (пароль може бути будь-який, що складається з шести і більше цифр і \ або букв англійського алфавіту. Пароль потрібно запам'ятати, тому що він Вам буде необхідний для входу на наш сайт).

У пункті "Ваша адреса" вказати № відділення Нової пошти, а також заповнити поля, позначені червоною зірочкою.
Якщо бажаєте бути в курсі новин сайту і стежити за новинками, то підпишіться на наші новини. Закінчивши реєстрацію бажано  вийти зі свого облікового запису, потім зайти знову, вводячи пароль. При виході з аккаунта після реєстрації Ви, таким чином , автоматично обновляєте свій обліковий запис і у Вас не буде проблем з оформленням замовлень. 

Ви потрапите в свій особистий кабінет, де зможете оформляти та стежити за своїми замовленнями, редагувати особисті дані і т.ін.

2. При вході на сайт в розділі "Особистий кабінет" потрібно ввести логін (логіном служить Ваша електронна адреса) і пароль для даного сайту.

 


Як зробити замовлення

1. Замовлення на нашому сайті можуть оформляти як зареєстровані, так і незареєстровані користувачі.

Якщо Ви зареєструєтесь, при наступній покупці Вам не треба буде знову заповнювати форму, крім того, Ви можете підписатися на розсилку новин.

 2. Вибрати товар, який сподобався, натиснувши на кнопку "Купити" під фотографією товару. Товар додасться в корзину. Якщо ви вибрали все, що хотіли, можна почати оформлення покупки. Якщо є ще побажання, можна повернутися до Каталогу.

3. Для оформлення перейти до Кошика.

4. Вибрати "Оформити замовлення" і ввести свої контактні дані.

5. Вибрати кращий спосіб доставки і оплати. Детальна інформація про оплату та доставку вказана в розділі "Доставка і оплата".

6. Натиснути "Оформити". Після оформлення замовлення на нашому сайті на Вашу електронну пошту має прийти лист з підтвердженням Вашого замовлення.

7. Перевірити, чи правильно вказані всі параметри Вашого замовлення в підтвердженні, що прийшов Вам. У разі, якщо Ви виявили помилку, напишіть, нам, будь ласка, про це в зворотньому листі.

8. Наш менеджер зв'яжеться з Вами в найкоротші терміни для уточнення деталей.